Skip to main content



Svečanost je IN



Organizacija svečanosti i proslava u IN hotelu Zlatar ima brojne prednosti, poput luksuznog ambijenta, profesionalne usluge i dostupnosti smeštaja za goste. Evo ključnih koraka za uspešnu realizaciju događaja u hotelu:


1. Planiranje i rezervacija hotela

Rezervacija sale – izbor sale u zavisnosti od tipa događaja (kongresna sala, restoran, terasa)
Definisanje datuma i vremena – usklađivanje sa dostupnošću hotela
Dogovor oko kapaciteta – i smeštaj gostiju.


2. Dekoracija i ambijent

🎨 Tema događaja – izbor boja, stil dekora (klasičan, moderni, glamurozan)
💡 Osvetljenje i zvuk – prilagođavanje atmosferi događaja
🌸 Cvetni aranžmani i stolni ukrasi – prilagođeni estetici događaja
🪑 Raspored stolova i sedenja 


3. Hrana i piće

🍽 Meni hotela – dogovor sa kuvarima o izboru jela
🥂 Pića i kokteli – opcija otvorenog bara ili ograničene ponude
🌱 Specijalne dijete – prilagođene opcije (vegetarijanska, bezglutenska, halal)
🎂 Torta i deserti – dogovor o hotelskoj ponudi ili angažovanje spoljnog poslastičara


4. Program i zabava

🎶 Muzika – angažovanje benda, DJ-a ili hotelskog izvođača
📷 Foto i video ekipa – dokumentovanje događaja
🎤 Voditelj ili govornici – ako je proslava formalnog karaktera
🪄 Dodatni sadržaji – vatromet, animatori, tematski performansi


5. Tehnička podrška

🔊 Ozvučenje i mikrofoni – posebno važno za veće proslave
📽 Projektor i ekran – za prezentacije ili prikazivanje fotografija
Struja i rezervni plan – osiguranje nesmetanog toka događaja


6. Pozivnice i organizacija gostiju

💌 Pozivnice – digitalne ili štampane
🚗 Parking i prevoz gostiju – obezbeđen parking
🛏 Smeštaj gostiju – dogovor oko popusta na hotelske sobe za goste


7. Koordinacija na dan proslave

🕐 Provera rasporeda – dolazak tima pre gostiju radi finalnih priprema
👔 Hotelsko osoblje – obezbeđuje besprekornu uslugu tokom događaja
🛎 Rukovodilac događaja – kontakt osoba iz hotela koja pomaže u realizaciji


Organizacija proslave u hotelu olakšava mnoge aspekte događaja jer hotel pruža prostor, ketering i profesionalnu uslugu. Da li planiraš konkretan događaj i treba ti pomoć oko detalja? 😊